Fit vegan bryndzové halušky



Už dosť dlho som mala v pláne urobiť tieto fit halušky. Jednoducho namiesto cestovín uvaríte karfiol.
Toto jedlo má na jednu porciu cca 350kcal - veľa bielkovín a super zasýti.

Karfiol mám fakt rada ale niekedy mi s ním dochádza fantázia. Milujem ho zapekaný s kurkumou, v polievke, namiesto zemiakovej kaše alebo ho urobiť na spôsob kuracích krídelok - ja to fakt mňamka.

Vegan bryndza má omnoho menej kalórií - je to super slaná omáčka, ktorá ju síce len pripomína - ale po tejto omáčke Vám určite nebude ťažko na žalúdku. 

Je skvelá aj na cestoviny alebo na zapekané zemiaky. Vyskúšajte.

Karfiol nakrájajte na drobno, zalejte vriacou vodou, osoľte a uvarte ho aldente. Tak 5-8 min keď zovrie. Sceďte a pučítkom trochu roztlačte. 

Ja robím vegan bryndzu jednoducho 1 biele tofu 1/2 lahôdkove (marinované) tofu 1 malá cibuľa (30-40g) 1 PL citrónová šťava 1/2 PL umeocot 3/4 čl himalájskej soli 150g jogurt sójový (alebo kyslá kokosová smotana z Lidla) Všetko rozmixujte na hladký krém. Zmiešajte s uvareným karfiolom. Podávame s pažítkou a tofu škvarkami. 
Údené tofu nakrájajte nadrobno a opečte dozlata bez tuku na panvici.
Dobrú chuť.