Raspberry cheesecake overnight oats s mandľami a goji



Tieto cez noc namočené ovsené vločky sú fakt skvelé. Mala som chuť na nejaké ovocné a v mrazáku sa vždy nájde niečo. Použila som mrazené maliny ale Vy si kľudne dajte mrazené jahody alebo použite lyofilizované ovocie. 

Goji som jedným časom dosť často používala ale akosi som na ne zabudla. Tu sa mi skvelo hodili. Ak ste ešte nerobili čaj z goji tak ho tiež odporúčam. Lyžicu plodov zalejte vriacou vodou a nechajte 20min lúhovať. Plody samozrejme môžete zjesť . Čaj je veľmi chutný. Ale poďme na recept.
 
Večer zmiešajte v miske 
250ml mandľové mlieko 
4PL celozrnné ovsené vločky 
1 PL plátkov mandlí 
1 PL chia semienok 
hrsť mrazených malín 
1 PL goji 
1PL jahodový alebo vanilkový protein 
1/2 banán popučený 

Nechajte cez noc v chladničke.
 
Na servírovanie
2PL rastlinného jogurtu 
1PL kokosový olej 
2čl raw kakao 
1čl mandľové maslo 

Polovicu zmesi nalejte do pohára, navrstvite jogurt, druhú polovicu zmesi, mandľové maslo a zalejte raw čokoládou - roztopený kokosový olej zmiešaný s raw kakaom. Ak chcete čokoládu chrumkavú vložte pohár na 5min do chladničky. Je to výborné .

Dobrú chuť.