Vegan salámová pomazánka



Čo sa týka domácich vegan pomazánok - skúšala som už rôzne a došla mi fantázia.
Keď som chodila do škôlky a školy robili nám salámovu pomazánku. Niekedy bola super a niekedy mi nechutila. Všeobecne som nechápala pointe tej pomazánky  no dostala som chuť si ju urobiť vo vegánskej verzii a zaspomínať si .



Výsledok ma veľmi prekvapil. Veľmi nám zachutila.
Skvelá aj ako pohostenie pre hostí, veľmi rýchla.

Množstvo je na cca 8-10 porcií takže si môžete urobiť len polovičné množstvo ale nemyslím si, že Vám ostane .

250g suchej vegan salámy (ja som použila @lunter.sk v @lunys.sk ale môžete zohnať aj Salve suchú salámu v @bioland_sk)
60g cibuľa
100g rastlinný margarín Rama
1 balenie sója krém
1/2 balenie Dr.Oetker Crem Vega
1PL horčica
1/2ČL himalájskej soli
1/4 čl čierne korenie mleté
 
Suroviny na nátierku vyberte z chladničky a nechajte chvíľu postáť pri izbovej teplote.
Salámu nastrúhajte nahrubo. Rozmixujte vo foodprocessore nastrúhanú salámu a pokrájanú cibuľu na jednotnú hmotu. Ak treba premiešajte lopatkou a mixujte ďalej aby to bolo pekne rovnomerne rozmixované.
V hlbšej miske vyšľahajte margarín so sójakrémom. Pridajte salámovu zmes s cibuľou, creme Vega, horčicu, soľ a korenie. Všetko spolu krátko šľahajte. Pomazánka je hotová .

Dobrú chuť .