Kváskové kakaové lievance



Dnes som si pre Vás pripravila ďalší raňajkový recept - ako inak s kváskom. Kvások z kŕmenia odkladám a potom ho použijem aj do takýchto skvelých lievancov.
Lievance sú taká víkendová záležitosť aspoň pre mňa ja mám rada tieto kakaové s malinovým džemom ,jogurtom a banánom. No a k parádnym lievancov patrí aj nejaké parádne orieškové maslo. Ja som použila arašídove s kúskami arašidov.

Recept na 8 fluffy kváskových kakaových lievancov

150g rastlinné mlieko
130g banán
200g kvásku lievito madre (môže byť aj špaldovy - pšeničný rozkvas ale bude treba pridať trochu múky)
štipka soli
2 čl kakao
50g pohánková múka
50g ryžová múka
1/2ČL kypriaci prášok
1/2ČL sóda bikarbóna
kokosový okej (na omastenie panvice)
Na servírovanie:
arašídove maslo s kúskami
banán, jahody
kokosový jogurt
malinový džem

V mixéri rozmixujte mlieko, banán, kvások a kakao. Dajte si vyhriať panvicu. V miske zmiešajte múky, kypriaci prášok, sódu, štipku soli. Prilejte zmes s kváskom a zamiešajte cestíčko hustejšie ako na palacinky. Panvicu si jemne vymažte kokosovým olejom. Opekajte lievance. Keď sa začnú tvoriť bublinky a povrch sa začne trochu zaťahovať - otočte a dopečte z druhej strany.

Lievance potrite džemom, jogurtom, pridajte plátky banánu a arašídove maslo. Chutné a kvalitné arašídové maslo zoženieš tu. Posypte podľa fantázie -napríklad goji, kakaovými bôbami a plátkami kokosu.

Dobrú chuť.